Heeft u een probleem met het ontvangen van onze nieuwsbrieven en andere e-mails?
Check altijd eerst uw “spambox”, “junkmail” of map met “ongewenste e-mail”. Bij Gmail kunnen onze e-mails nog weleens in de “reclame”-map terechtkomen, dus controleer deze ook. Staat de mail in een van deze mappen? Sleep dan de mail naar uw inbox. Daarmee leert u uw mailprogramma dat deze e-mails gewenst zijn.
Jammer genoeg kan het dan nog steeds gebeuren dat u een keer geen nieuwsbrief of e-mail van ons ontvangt. Dit komt dan doordat de spamfilter, het computerprogramma dat bepaalt of iets spam is of niet, te goed of agressief staat ingesteld. Heel fijn natuurlijk om de echte spam tegen te houden. Maar soms gebeurt het dus ook dat onze nieuwsbrief of andere e-mails onterecht worden aangemerkt als spam. Hoe lost u dit nu op?
Voeg de afzender aan uw contactpersonenlijst/adressenboek toe!
Soms is het al voldoende om het e-mailadres van de afzender aan uw contactpersonenlijst of adressenboek toe te voegen. Wij versturen voornamelijk e-mails vanuit secretaris en corvee @atvnoorderhout.nl. Als u deze twee e-mailadressen toevoegt, dan leert u uw e-mailprogramma dat dit veilige afzenders zijn.
Leer uw spamfilter dat wij in uw inbox mogen belanden!
U kunt uw e-mailprovider leren dat wij wel in uw inbox mogen belanden. Met 3 klikken laat u weten dat u graag e-mails van ons ontvangt.
- Beantwoord gewoon eens een e-mail door iets terug te sturen;
- Klik eens op een willekeurig plaatje in de e-mail;
- Klik op elke willekeurige link (behalve de afmeldlink) in de e-mail.
Ontvangt u nog steeds niet onze e-mails?
KPN (waaronder dus ook online.nl, xs4all, telfort) staat er onder andere om bekend dat zij veel e-mails onterecht op de server al tegenhouden. Lees hier wat u kunt doen om uw KPN-spamfilter te verbeteren.
Is het probleem nog niet opgelost?
Neem dan contact op met het Bestuurslid Communicatie door een e-mail te sturen met uw volledige naam, tuinnummer en eventueel een ander e-mailadres en wij nemen deze dan ook op in de lijst.